torsdag 6 augusti 2015

Sj kundtjänst mail

Kom i kontakt med SJ Kundservice. Hittar du inte det du söker under Frågor och svar så hjälper vi dig gärna. Vi gör alltid vårt yttersta för att ge . Läs mer om alla sätt att komma i kontakt med oss här! Välimuistissa Samankaltaisia Käännä tämä sivu Här hittar du allt du kan behöva efter resan. Hittegodsavdelningen för kvarglömda saker, ansökan om ersättning vid försening och övriga reklamationer.


Feel free to contact us via e- mail if you have feedback, a complaint or want to apply for compensation concerning another mode of transport. Jag undrar om man ignorerar på SJ Prio ens mail man skickar in? Så även om jag fick en massa mail med värdebevisnummer har jag ingen. Stockholm den februari med SJ. Kan du inte ringa deras kundtjänst och fråga om mailen stämmer?


Konstigt att företag begär såna uppgifter via mail , det är ju inte ett så säkert sätt att skicka . Puuttuu: mail Hur reklamerar jag en resa? Med tanke på hur er kundtjänst svarar på mail så kan jag inte ta ert företag på. Amanda Josofine Wilke Steenstrup to SJ AB. Har ni problem i er kundtjänst ? Jag får inte svar på mina mail och . Vi som jobbar här på SJ :s kundtjänst besvarar olika frågeställningar via telefon, mail och chatt. Arbetsbeskrivning Tempot kan tidvis vara högt i . Har du läst vad 1kunder säger om SJ AB?


Dela med dig av din åsikt. Rabatter och åldersgränser. Jag satt i telefonkö i över minuter. Vem bär ansvaret på SJ när biljetter inte kommer fram . Kundtjänst har fortfarande inte svarat på mitt mail. SJ sänker ersättningen vid försenade tåg till EU:s miniminivå.


Twitter med SJ :s kundtjänst innan de gav med sig. Förseningsersättning Förseningsersättning gäller om du blir mer än minuter försenad. Här kan du läsa om hur du ska göra för att få förseningsersättning, och. Jag skickar detta ditt mail till min medarbetare Helena Palmér som får ta kontakt med kundtjänst och efterhöra vad som händer med din . När nu SJs verksamhet bolagiseras så kommer den större delen av affärsverket SJs fastighetsbestånd överföras till Jernhusen AB och dess dotterbolag. Pågatågstågbiljetter (även platsbokning på Öresundståg).


SJ - biljetter (även platsbokning). Resplusbiljetter (även platsbokning). Tämän sivun tietoja ei ole saatavilla.


Kreditkortsnummer får inte hanteras i mail och det frågar man inte efter . Erbjudande - boka showbiljett och tågresa på Showtic, få rabatt på tågbiljetten. Bokas endast under spelperioden via showtic. I våras lanserade SJ mobilappen SJ Labs, där nya tekniska funktioner testas i samarbete med kunderna. Nu utökas appen med en digital .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg