torsdag 2 april 2015

Ferrita ändrör

Vi har ändrör i alla former! Runda, ovala, trekantiga, rektangulära. Vi säljer även avgasventiler, antingen vakuumstyrda eller elektriska via fjärrkontroll. Ferrita - Rostfria Avgassystem.


Specifikation: Rund: mm, snedkapad. Men nu när jag monterade mitt avgas så är det ett helt annat ändrör , ringde ferrita och frågade om jag verkligen fått rätt ändrör , fick då svar att . Har kommit över ett ferrita ändrör som jag tänkte montera på min 460. Men den sista dämparen som ändröret skall monteras fast på är i . Smakprov ur en läcker broschyr med nya ändrör ! Anmärkning:Köp till rostfritt mellanrör med flexibel avgasbälg (flätad) artikelnr. Från kat och bakåt inkl mellanrör med fläns. Rostfritt mellanrör m flexibel avgasbälg ( flätad ). Anslutningsrör: Innerdiameter: 6mm.


Loner skrev: Mats skrev: Vilken modell på ändrör är det? Fick du kapa av gamla ändröret? Specialanpassade sportsystem med full valfrihet gällande dimensioner, ändrör etc. Katalysatorer för standar tuning och tävlingsbruk (FIA Godkända). Fyrdubbla 5-tums kromade ändrör förmedlar boxermotorns sång till . Välkommen till PriceRunner!


Typ truck ändrör , vill ha något typ med graders vinkel på helst ca. Skulle tro att ferrita el custom parts kan fixa rör åt dig, frågan om du . Truck Ändrör - Tuning och styling trimma, chippa, turbokonvertering,. Uppgifter och frågeställningar som var och en över hela. Monterat ferrita ändrör på 330.


Hos bägge företagen gör man ett bättre köp än hos originalhandeln men Raka Rör är klart billigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg