fredag 14 december 2018

Kylfläkt går hela tiden audi

Audi A-slutar aldrig gå vilket resulterar i att. Hade en caddy där kylfläkten gick hela tiden och där var problemet . BMW 320i, kylfläkten går konstant, hjälp? Var httar jag ställbar tempgivare till elfläkt?


Att kylfläkten körs efter att man stängt av bilen? Någon annan med samma bekymmer? Startar bilen kall o kylfläkten går i gång på Max! Kylfläckt som går hela tiden.


Motorfläkten Spelar ingen roll om motorn e kall eller varm, den går hela tiden. Det innebär att temperarturmätaren inte går upp . Problem med motorfläkt som inte stängs av! Bilfrågan: Vettigt att fläkten ständigt arbetar?


När klimatautomatiken är inkopplad så går motorrumsfläkten ständigt, den. Varför inte samma funktion med kylfläkten som på min tidigare Sdär . På den tiden man hade en gamall Saab så kunde ju fläkten starta iblan efter man stängt av när motorn var varm och värmde upp kylarvattanet. Fick ett problem med bilen häromveckan. Hur ofta skall kylfläkten till kylaren gå ? Här om dagen när jag kom hem från jobbet och stängde av bilen, så fortsatte kylfläkten att gå. Jag tänkte att det nog var en fördröjning på den . Din fläckt går hela tiden för att du har en felkod på temperaturgivare G62.


En provisorisk lösning går bra bara jag kommer till jobbet måndag-tisdag. Dock kommer den gå hela tiden , bättre och tjuvkoppla den med en . FRÅGA: Vad i hela helsefyr beror detta uppträdande på? Så pröva lossa dess kontakt då inte fläkten vill stanna inom rimlig tid. Jag har inte riktigt fått kläm på om fläkten bara går igång när jag haft. Jag har för mig att en del audi - modeller hade problem med motorvärmare för några år sedan.


Och den skall gå hela tiden ? Har lagt märke till att fläkten inte går , förutom normalt när motor kommer upp i temp. Det låter såklart som en orimligt lång tid att behöva vänta. Det kan ju vara så enkelt att kylfläkten överhuvudtaget inte går , alltså att motorn har bränt.


Här får du koll på hela bilåret . T -: Jag kom hem igår vid 5- tiden , stänger av bilen och kliver ur. Fläkten är igång vilket är normalt efter en het . En typ av kylfläkten är en elektrisk modell. Vi erbjuder ett stort sortiment av alla sorts Fläktar, biltillbehör och reservdetaljer i hög . Helt plötsligt går kupéfläkten på fullt konstant och går inte att reglera alls. DOCK står sig både Audi och Bmw jävligt högt i mekanisk kvalité! Passar relät till Egb0som har en kylfläkt som går hela tiden när . Skämt åsido, du får nog förklara lite bättre men har bilen ac så är det väl den fläkten framför kylaren som går eller?


Främst för att den som ev går i köpestankar ska ha så mkt som möjligt. MERCEDES-BENZ Kylarfläkt. Celsius och då cirkuleras kylmedel via en vattenpump runt hela systemet. Om temperaturen stiger hela tiden i motorn utan att ventilatorn går så.


Audi Aär premiumbilen med överlägst mest motorproblem. Mekanikerna tvingades byta ut i stort sett hela motorn. Om dom inte går på vintern så är det naturligt, eftersom VAG:s ac inte.


Det är naturligt att kylfläkten går när ACn körs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg