tisdag 11 april 2017

Byta från 7 polig till 13 polig

Själv har jag pol på . När det gäller släpvagnskablar finns det två huvudtyper: eller - polig. Bägge används i stor utsträckning i hela Europa. Då måste du nog köpa en ny sats för polig , för den poliga har ju bara kablar till sig. Du måste byta elsats till dragkroken om du ska byta.


När jag köpte min nya trailer i höstas så hade den en polig elkontakt. På bilen har jag polig kontakt. Det enklaste är att köpa en adapter . ISO-standarden, för att byta ut kablaget till alla lampor på släpet. En färdig adapter från till pol är lurigt eftersom den -poliga kontakten kan vara . Bilen ifråga är en VMY1 2. Och vi önskar byta den mot en pol.


Som kontrast kostar en vanlig - polig hona 16:på Feltema. Alla tips är mkt välkommna! Byta elkontakt för dragkrok på Merca.


Du har altså enn pol kontakt å vagnen har pol ? Köp adapter,finns po dom flesta bildelsaferer. El I Sverige är ännu den - polig kontaktstandarden vanligast förekommande, men på bl. Visserligen går det att byta kontakt på släpet men jag är ändå fundersam. Sätt du dit en polig , för att sen använde en adapter till polig.


Jag har en - polig kontakt till mitt drag men jag skulle vilja byta det till - polig p. L Blinkljus vänster (gul). R Blinkerljus höger (grön). Har köpt en tysk husvagn, som har - polig kontakt.


Kopplingsschema för släpvagnskontakt. Bara o byta hur du vill wink . In deze korte instructiefilm laten wij u zien hoe u op een correcte wijze de verloop adapter bevestigt om. Dragkrokar av hög kvalitet. Både för fast montering och avtagbara dragkrokar.


Testade och EU-godkända. Handla online eller besök en Bilia-butik! Köp Kontakt, - polig , Universal hos Skruvat - kr. Populära produkter i vald kategori. Elkabelsats polig , Universal.


Det finns adaptrar åt båda hållen, dvs . Fobo-släpet hade snyggt dolt dragen - polig el jag inte ville röra, så jag nöjde mig med att byta till en biltema - polig kontakt och dra ledare . Hej jag undrar om någon vet vilka färger kablarna har och vart de skall in när man byter från polig släpvagnskontakt på en Jeep Cherokee . Välkommen till bil- och garagetillbehör hos Jula!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg