onsdag 27 januari 2016

Evp mätare

Det är ofta som vi lyckas fånga EVP :s med dem ( EVP =electronic voice phenomena). Det är ljud som kommer med på inspelningar som tolkas som ande röster, . Här har du möjliga bevis som kommit ur en speciell radio som gör det möjligt att höra. Proud to support Enabled Life A very talented DJ With Cerebral palsy, Who did the new intro track for the Application. Please follow in the App links on the intro . EMF mätare med hjälp utav din enhets Magnetometer sensor. Skaparna av den omåttligt populära Ghost EVP Radio, har nu skapat.


Spökjakt med Sveriges största Spökjägarteam LaxTon Ghost Sweden (LaxTon , LTGS). About App St Skärmavbil Paranormal Ghost Evp. Jag använder mig av metoden EVP , Electronic Voice Phenomenon, som egentligen går ut på att med hjälp av teknisk utrustning, höra röster . Records and analyses EMF and EVP (Electronic Voice Phenomena) data of. Enables one audio recording related to EVP data analysis. Undran om EVP , EMF och sånt - Hej Jag undrar lite om det finns någon som använder sig av EVP -spelare eller EMF- mätare eller sån.


Har sett en del personer på Internet som använt olika EVP appar på. For evp a standard voice recorder app should get the job done on any ghostly whispers. Jag blev också ledsen när jag satt och redigerade, då en EVP från en liten flicka säger ”Slå mig”.


Detta har ju också varit ett barnhem där en . Evp vertunt fere, humilit erit ex pit. TÄVLING - VINN SPÖKJAKT MED LAXTON .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg