fredag 20 november 2015

Kedjeslip jula

Slipar snabbt och enkelt rätt vinkel på dina motorsågskedjor. Roligare trädgårdsarbete och en trivsammare utemiljö. Idealisk för motorsågsägare eller mindre verkstäder och är det kompakta alternativet till bänkslipmaskiner i full storlek.


Sågkedja Speedcut System 95TXL. Universal kedjeslip för fastmontering. Slipvinkels justeras enkelt mellan 0-grader. Har denna kedjeslip från Biltema diskuterats förut hos oss?


Kedjeslip Tillbehör till Trädgårdsmaskiner - Jämför priser på. Jag har förvisso köpt enstaka verktyg från Jula, men inget direkt som gett mig en uppfattning om kvaliten, så Jula låter jag bli att uttala mig om. Så nu köpte jag mig en kedjeslip på biltema för några hundralappar.


Clas olsons tror jula haren med. Maglo, BTs kedjeslip torde vara rätt snabbt intjänad i ditt fall. Köpte en såg kedjeslip på Jula , verkar fungera helt ok. Nu är det slut filat på kedjan :) :) :).


Upplagd av Storfiskarn kl. Hos oss hittar du sågverk, hyvlar, bandsåg, skärverktyg och andra tillbehör för ditt snickeri. Logosol är ledande inom mobila sågverk och tillbehör för snickerier. Makita, Bosch, Dewalt, Festool verktyg.


Hålla vasst – kedjeslip -tips och trix postagens ago. Slip till motorsågskedja Slipning av motorsågskedja Slipa motorsågskedja jula .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg