tisdag 23 december 2014

Josty kit ljusorgel

Malmö under namnet Josty Data. Ljusorgel AT6 ej testad. Rinnande ljus AT4Testad och fungerar. Någon som byggt elektronikbyggsatser från. Visa tråd - Josty kit katalog https://www.


Hej jag hade en gång en josty kit katalog hemma nu vet jag inte vart den. Hej någon ljusorgel har jag alldrig ägt eller byggt när jag var yngre . Mitt största bygge vill jag minnas var en ljusorgel som kopplades till en högtalarutgång. Jostykit-paket ATljusorgel AT4rinnande ljus TE-boken Allmän elektronik 1- 2. Böckerna är begagnade och slitna men inga lösa sidor. Men kan ikke lige finde så meget information om den på nettet så tænkte om der var . Men så började jag fundera och kom fram . Jag behöver lite hjälp det är så att jag har en gammal ljusorgel från Jostykit model AT 4såm det har brunnit ett motstånd i. Byggde en ljusorgel när jag hade Elektronik som Fritt valt arbete i sjunde klass (-el. -78) . Ingen automatisk alternativ tekst tilgængelig.


Sen hade jag ett 10W stroboskop, som man kunde få sej riktiga strömsmällar av om man tog i kontakten. Josty Kit 4-kanalig rinnande ljus-burk .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg