fredag 3 oktober 2014

Tävlingsdräkt disco

Du kan välja en tävlingsdräkt som går att förändra, och som kan växa, ifall din . Utforska Anna Axelsson Fd Grahns anslagstavla Tävlingsdräkter dans på. Dessa är dräkter till pardans. Denna pin hittades av Anna Axelsson Fd Grahn. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Opinnäytetyössäni olen suunnitellut ja valmistanut kilpailupuvun diskotanssija Janina Ilkalle disco dancen SM-kisoihin.


Ymmärtääkseni kyseisen tanssilajin . Prick utdelas i rikstävlingar och regionstävlingar i disco och HipHop(street) till par eller dansare som placerar sig enligt nedanstående, dock maximalt till och . Reklam på tävlingsdräkt. Jag tycker om att dansa på min fritid och när jag fortfarande gick i skolan tävlingsdansade jag i disco. Jag sydde även ett par tävlingsdräkter.


Startnummer 1i disco solo J2. Anledningen är en bruten arm. Skulle även tävlat i disco duo med Sofia Svensson i Jmed startnummer 321. För några veckor sedan fick jag ett hedersuppdrag: att sy upp tävlingsdräkter till två discodansande tjejer. Den första dräkten blev klar i veckan . När man tävlar i disco är tävlingsdräkten en stor del i det hela och väldigt viktig!


Man ska försöka sticka ut och hitta en egen stil och man lägger . Ställ din fråga här, så berättar vi mer. Vi är med och planerar fler tävlingar och tillställningar. Vi lägger upp fler inom kort. I disco ska man ha ganska tighta kläder. Sen finns det regler att man inte får visa trosor, för mycket av tuttarna osv.


Det finns det olika regler . Bilderna visar några förslag men många fler finns. Nu har jag äntligen något annat att visa upp än stickade strumpor. Vi kan sy upp din nya tävlingsdräkt eller discodräkt! Vi syr mest dräkter inom just dansstilen disco men om du vill sy upp en annan typ av dansdräkt är det bara.


Dessutom syr hon Corinnas tävlingsdräkter. Eftersom Corinna tävlar i fyra kategorier behövs det också fyra olika dräkter. APCompression Open Back. Den ultimata tävlingsdräkten ! Disco Basicdräkt så skriv . Tidig, tidig morgon – fixa smink och hår.


Sedan till arenan, värma upp och öva koreografi. Observera att kostnader för tävlingsdräkt , anmälningsavgift till tävling och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg